Management IT integrat și securitate
Lucru la distanță - Remote
Axence nVision este un software care consolidează toate funcțiile necesare pentru managementul întregii infrastructuri IT. Este un sistem bogat în funcții, care este alegerea perfectă pentru companiile care se concentrează pe securitatea rețelei, reducerea riscurilor și legalitatea softwareului.
NETWORK
Pentru monitorizarea dispozitivelor care sunt prezente și funcționează în rețeaua dvs. și când se doresc informații în prealabil despre eventualele defecțiuni ale rețelei.
INVENTORY
Pentru a avea la îndemână o listă completă a softwareului instalat, urmărirea licențelor aplicațiilor, stocarea și gestionarea tuturor activele IT într-un singur loc.
USERS
Pentru prevenirea problemelor de securitate a datelor companiei și pentru gestionarea eficientă a accesului și autorizării utilizatorilor.
HELPDESK
Pentru gestionarea notificărilor angajaților și posibilitatea de a le răspunde cu ușurință și deasemenea furnizarea ajutorului de la distanță.
DATAGUARD
Pentru creșterea nivelului de securitate în organizația dvs. prin protecția datelor și gestionarea securității externe dintr-o singură consolă.
SMARTTIME
Pentru identificarea activităților angajaților și echipelor care consumă majoritatea timpului și doriți să optimizați eficiența muncii în domenii cheie.
NETWORK
MONITORIZAREA COMPLETĂ A INFRASTRUCTURII IT
- prevenirea întreruperilor costisitoare prin detectarea cauzelor potențiale de defecțiune
- monitorizarea umidității și temperaturii în camera serverului
- economie de timp – rapoarte transparente disponibile imediat
- mai mult control asupra proceselor sistemului
- o performanță mai bună a proceselor de afaceri datorită unei perspective cuprinzătoare asupra funcționării serviciilor esențiale
- suport pentru criptarea AES, DES și 3DES pentru protocolul SNMPv3
Afișați mai multe
- scanarea rețelei, descoperirea dispozitivelor și a serviciilor TCP/IP
- hărți interactive de rețea, hărți utilizatori/sucursale, hărți inteligente
- munca simultană a mai multi administratori, gestionarea drepturilor de acces
- Servicii TCP/IP: timp de răspuns și corectitudine, statistici privind pachetele primite/pierdute (PING, SMB, HTTP, POP3, SNMP, IMAP, SQL etc.)
- Contoare WMI: încărcarea procesorului, utilizarea memoriei, utilizarea discului, transferul de rețea etc.
- posibilitatea de a contoriza performanța pe un dispozitiv conform șablonului (modelului)
- Performanța Windows: modificarea stării serviciului (pornire, oprire, repornire), intrări în jurnalul de evenimente
- distribuție de fișiere cu utilizarea WMI
- Contoare SNMP v1/2/3 (de exemplu, transfer de rețea, temperatură, umiditate, tensiune de alimentare, nivel de toner și altele)
- Fișier conforme MIB
- suport pentru capcane SNMP
- routere și comutatoare: mapare porturi
- suport pentru mesaje syslog
- alarme evenimente-acțiuni
- alerte (desktop, prin e-mail, prin SMS) și acțiuni de corectare (lansarea programului, repornirea mașinii etc.)
INVENTORY
AUDIT RAPID DE HARDWARE, SOFTWARE
- Managementul activelor IT – gestionarea tuturor activelor pentru care departamentul IT este responsabil
- detalii și înregistrări ale acțiunilor efectuate asupra activelor pe parcursul ciclului de viață al acestora, posibilitatea de a defini stări și câmpuri și generarea de protocoale hardware
- vizualizare a activelor, aplicațiilor, documentelor și licențelor pentru un utilizator individual sau o vizualizare separată în funcție de activele alocate dispozitivelor
- atribuirea unui document la mai multe active în același timp
- Inventar mobil pentru Android
- generator de documente bazat pe șabloane
- numerotarea automată a activelor și documentelor adăugate conform modelului de numerotare definit
- Software Asset Management – sistem avansat de gestionare a aplicațiilor și a licențelor
- urmărirea oricărui tip de licență, inclusiv modelarea licențelor cloud
urmărirea licențelor în funcție de utilizator, dispozitiv, număr de serie sau versiune de aplicație instalată - Istoricul utilizării unei anumite licențe de software
Afișați mai multe
- auditul inventarului hardware și software
- revizuirea licențelor atribuite unui utilizator care operează pe mai multe dispozitive
- acces de la distanță la managerul de fișiere cu posibilitatea de a șterge fișierele utilizatorului
- informații despre intrările de registru, fișierele și arhivele .zip de pe o stație de lucru
- detalii despre configurația hardware a stației de lucru
- gestionarea instalărilor/dezinstalărilor software pe baza managerului de pachete MSI
- alerte: instalare software, modificări hardware
- lista de chei software Microsoft
- posibilitatea de a arhiva și compara audituri
- monitorizare a Windows Task Sheduler-ului
USERS
SECURITATEA DATELOR ȘI GESTIONAREA UTILIZATORULUI
- gestionarea completă a utilizatorilor bazată pe grupuri și politici de securitate
- datele sunt colectate și atribuite unui anumit utilizator, astfel încât toate drepturile de acces, autorizările, politica aplicației și site-ului web și politica de monitorizare le urmează automat, indiferent de computerul pe care lucrează
- optimizarea organizării muncii – cunoașterea timpului alocat activităților specifice permite îmbunătățirea proceselor de afaceri
- minimizarea cyberslacking-ului și îmbunătățirea performanței angajaților
- distincția pe ce dispozitiv a fost efectuată o anumită activitate
Afișați mai multe
- reducerea costurilor de imprimare
- îmbunătățirea nivelului de securitate corporativă: blocarea domeniilor Web periculoase
- blocarea site-urilor web
- blocarea aplicațiilor lansate
- monitorizarea mesajelor de e-mail (anteturi) – anti-phishing
- timpul de lucru detaliat (ore de început și de sfârșit pentru activități și pauze)
- aplicații utilizate (în mod activ și inactiv)
- site-urile web vizitate (titlurile și adresele site-urilor web, numărul și durata vizitelor)
- audituri de tipărire (per imprimantă, utilizator, computer), costuri de imprimare
- utilizare link: trafic de rețea generat de utilizatori
- vizualizare statică de la distanță a desktopului utilizatorului (fără acces)
- capturi de ecran (istoric de lucru al utilizatorului, ecran cu ecran)
- blocarea rulării proceselor pe baza locației fișierului .EXE
- pentru filtrarea web și blocarea aplicațiilor: o schimbare a mecanismului de creare și gestionare a regulilor, reguli de grupare
HELPDESK
SUPORT TEHNIC INTERACTIV IT
- crearea și gestionarea tichetelor (atribuirea către administratori)
- posibilitatea de a indica o persoană care ar trebui să accepte tichetul
- crearea fluxurilor de aprobare a tichetelor pe baza categoriei atribuite tichetului
- depozit de software – posibilitatea de a crea o listă de aplicații securizate pentru autoinstalare de către utilizator
- comentarii, capturi de ecran și atașamente în tichete
- configurarea câmpurilor personalizate legate de categoria de tichet selectată
- automatizări bazate pe presupunerea: condiţie » acţiune
- planificarea înlocuirilor în atribuirea tichetelor
Afișați mai multe
- Prelucrarea notificărilor în mod anonim
- sistem avansat de raportare
- light/dark mode
- notificări și vizualizarea tichetelor recitite în timp real
- baza de date de tichete cu motor de căutare avansat
- bază de cunoștințe cu articole împărțite pe categorii și capacitatea de a insera imagini și videoclipuri YouTube
- interfață web transparentă și intuitivă
- mesagerie instant internă (chat) cu posibilitatea de a atribui permisiuni, precum și de a transfera fișiere și de a crea chat-uri de grup
- mesaje trimise utilizatorilor/mașinărilor cu confirmare de primire disponibilă/obligatorie
- acces de la distanță la calculatoare cu posibilă blocare mouse/tastatură
- partajarea bidirecțională a fișierelor
- gestionarea proceselor Windows din fereastra de informații despre dispozitiv
- distribuție de fișiere și activități de rulare (instalare software de la distanță)
- procesarea tichetelor din e-mail
- integrarea bazei de date a utilizatorilor cu Active Directory
- gestionarea conturilor de utilizator Windows locale (crearea, ștergerea, activarea, editarea drepturilor, resetarea parolei, editarea conturilor)
- editarea de la distanță a registrului pe computere cu agentul nVision instalat
DATAGUARD
PROTECȚIA SCURGERILOR DE DATE
- atribuirea automată a politicii implicite de monitorizare și securitate către utilizator
- reducerea riscului de scurgere strategică a datelor prin utilizarea stocării portabile și a dispozitivelor mobile
- economie de bani și timp necesar pentru a restaura datele pierdute
- integrare cu Windows Defender: gestionarea setărilor antivirusului încorporat cu opțiunea de a alerta orice problemă detectată și rezultatele scanării.
- integrare cu Windows Firewall: activarea și dezactivarea firewall-ului pentru anumite tipuri de conexiuni, crearea anumitor regulilor , citirea stării firewall-ului pe stațiile de lucru.
- definirea politicii de transfer de date corporative de către angajați corelate cu drepturile corespunzătoare
- posibilitatea de a șterge suporturile de date inexistente/eliminate (de exemplu, unități flash)
- alerte in cazul dispozitivele externe conectate (fără atributul „operator de încredere”.
- integrare cu Windows Bitlocker: starea modulului TPM și criptarea volumelor
Afișați mai multe
- protejarea rețelei companiei împotriva virușilor instalați automat de pe unități flash sau discuri de stocare externe
- informații despre dispozitivele conectate la un anumit computer
- lista tuturor dispozitivelor conectate la computere în rețea
- auditul (istoricul) conexiunilor și operațiunilor pe dispozitive mobile și partajări de rețea
- gestionarea drepturilor de acces (scriere, executare, citire) pentru dispozitive, calculatoare și utilizatori
- configurație centrală: stabilirea regulilor pentru întreaga rețea, pentru hărțile de rețea selectate și pentru grupurile și utilizatorii Active Directory
- alerte: dispozitiv mobil conectat/deconectat, operarea fișierelor pe un dispozitiv mobil
SMARTTIME
FOLOSIREA ÎNȚELEAPTĂ A TIMPULUI
- perspectivă asupra propriei statistici de activitate într-o zi selectată
- accesul managerului la indicatorii de activitate pentru subordonați și echipele selectate
- verificarea timpului petrecut în fața și departe de computer
- lista celor mai populare site-uri web și aplicații, cu numărul de minute petrecute pe acestea
- indicator al timpului dedicat muncii productive, neproductive și neutre
- lumina si intuneric
Afișați mai multe
- vizualizarea tuturor aplicațiilor utilizate de angajat într-o perioadă de timp selectată
- posibilitatea de a împărți angajații în orice grup și de a măsura eficiența întregii echipe
- atribuirea independentă a statusurilor activităților – productive, neproductive, neutre
- adăugare de excepții pentru grupuri individuale sau angajați
- lista de contacte ale angajaților cu un motor de căutare încorporat
- definirea pragului de productivitate și a limitei de neproductivitate
- alerte privind depășirea limitei de neproductivitate sau neatingerea pragului cerut
- timp privat – capacitatea de a dezactiva funcția de analiză a activității în SmartTime atunci când se utilizează un computer al companiei în scopuri private
ADMINCENTER
CENTRU DE COMANDĂ ȘI SECURITATE IT
- perspectivă asupra propriei statistici de activitate într-o zi selectată
- accesul managerului la indicatorii de activitate pentru subordonați și echipele selectate
- verificarea timpului petrecut în fața și departe de computer
- lista celor mai populare site-uri web și aplicații, cu numărul de minute petrecute pe acestea
- indicator al timpului dedicat muncii productive, neproductive și neutre
- lumina si intuneric
Afișați mai multe
- Rețea: contoare de performanță, alerte și răspunsuri TCP/IP
- Inventar: modificări în configurația hardware pentru dispozitive, modificări în configurația aplicației pentru dispozitive, alerte pentru active
- Utilizatori: statistici de tipărire, date din aplicațiile utilizate și rulate, activitatea Web
- HelpDesk: statistici de gestionare a tichetelor, listă cu cele mai recente și mai vechi tichete nerezolvate, ultimele 10 tichete cu o valoare SLA încălcată, 10 valori SLA viitoare
- DataGuard: medii externe conectate recent, operațiuni recente cu fișiere
- SmartTime: productivitate pentru un grup, statistici de timp neproductive