fb pixel
0742 06 16 82 office@bilogic.ro

Management și securitate în IT integrat

NETWORK

INVENTORY

USERS

HELPESK

DATAGUARD

SMARTTIME

AXENCE NVISION® ASIGURĂ SECURITATEA
ŞI EFICIENŢA ORGANIZAŢIEI DVS.

6 MODULE CARE OFERĂ O SOLUŢIE COMPLETĂ
PENTRU NEVOILE DUMNEAVOASTRĂ

NETWORK

Pentru monitorizarea dispozitivelor conectate la reţea şi informarea în avans cu privire la eventualele defecţiuni ale reţelei.

INVENTORY

Pentru furnizarea unei liste complete a tuturor programelor software instalate, gestionarea licenţelor şi automatizarea activelor fixe şi a inventarelor de calculatoare.

USERS

Pentru furnizarea unei liste complete a tuturor programelor software instalate, gestionarea licenţelor şi automatizarea activelor fixe şi a inventarelor de calculatoare.

HELPDESK

Pentru a gestiona şi a răspunde cu uşurinţă la cererile de service ale utilizatorilor şi pentru a le oferi rapid asistenţă la distanţă.

DATAGUARD

Pentru creşterea nivelului de securitate în organizaţia dumneavoastră prin protecţia datelor şi gestionarea securităţii externe de la o singură consolă.

SMARTTIME

Pentru a identifica activităţile care consumă cel mai mult timp pentru anumiţi utilizatori şi pentru întreaga echipă şi pentru a optimiza eficienţa muncii în domenii cheie.

NETWORK

Pentru monitorizarea dispozitivelor conectate la reţea şi informarea în avans cu privire la eventualele defecţiuni ale reţelei.

INVENTORY

Pentru furnizarea unei liste complete a tuturor programelor software instalate, gestionarea licenţelor şi automatizarea activelor fixe şi a inventarelor de calculatoare.

INVENTORY

Pentru furnizarea unei liste complete a tuturor programelor software instalate, gestionarea licenţelor şi automatizarea activelor fixe şi a inventarelor de calculatoare.

HELPDESK

Pentru a gestiona şi a răspunde cu uşurinţă la cererile de service ale utilizatorilor şi pentru a le oferi rapid asistenţă la distanţă.

DATAGUARD

Pentru creşterea nivelului de securitate în organizaţia dumneavoastră prin protecţia datelor şi gestionarea securităţii externe de la o singură consolă.

SMARTTIME

Pentru a identifica activităţile care consumă cel mai mult timp pentru anumiţi utilizatori şi pentru întreaga echipă şi pentru a optimiza eficienţa muncii în domenii cheie.

FUNCŢIONALITATE DISPONIBILĂ PENTRU FIECARE UTILIZATOR

ADMINCENTER

Pentru crearea de panouri de bord cu evenimente şi parametri cheie din reţeaua IT şi monitorizarea datelor actualizate în mod regulat pe ecrane TV şi proiectoare mari.

ADMINCENTER

Pentru crearea de panouri de bord cu evenimente şi parametri cheie din reţeaua IT şi monitorizarea datelor actualizate în mod regulat pe ecrane TV şi proiectoare mari.

Cere un demo și convingete singur de beneficiile systemului

FACEŢI CUNOŞTINŢĂ CU AXENCE – LIDER ÎN MANAGEMENTUL IT

AFLĂ CE NE DIFERENŢIAZĂ!

clienți obișnuiți

clienți obișnuiți

clienți obișnuiți

clienți obișnuiți

ÎNCĂ O DATĂ, AM FOST APRECIAŢI DE CITITORII REVISTEI „IT PROFESSIONAL”
ŞI AM FOST PREMIAŢI CA PRODUS AL ANULUI.

PORTOFOLIUL NOSTRU DE CLIENŢI

BENEFICIILE IMPLEMENTĂRII AXENCE NVISION®

IATĂ CE VEŢI OBŢINE PRIN INSTALAREA NVISION ÎN REŢEAUA DUMNEAVOASTRĂ

REDUCEREA COSTURILOR

Detectarea licenţelor software redundante
şi utilizarea optimă a activelor.

VIZUALIZAREA REŢELEI

Vizualizarea tuturor activelor reţelei
sub formă de hărţi şi atlase.

O MAI MARE SECURITATE A DATELOR

Securizarea datelor cheie ale companiei împotriva scurgerilor de informaţii

CONFORM CU GDPR

Soluţiile utilizate în Axence nVision® asigură conformitatea cu orientările GDPR şi reduc riscul de sancţiuni.

REZUMAT AL ACTIVITĂŢILOR FIABILE

Managerii au acces la informaţii despre activităţile anumitor angajaţi şi ale întregii echipe. Astfel, ei pot organiza mai eficient timpul de lucru şi pot atinge obiectivele stabilite.

NETWORK

Pentru monitorizarea dispozitivelor conectate la reţea şi informarea în avans cu privire la eventualele defecţiuni ale reţelei.

NETWORK

Pentru monitorizarea dispozitivelor conectate la reţea şi informarea în avans cu privire la eventualele defecţiuni ale reţelei.

NETWORK

Pentru monitorizarea dispozitivelor conectate la reţea şi informarea în avans cu privire la eventualele defecţiuni ale reţelei.

NETWORK

Pentru monitorizarea dispozitivelor conectate la reţea şi informarea în avans cu privire la eventualele defecţiuni ale reţelei.

NETWORK

Pentru monitorizarea dispozitivelor conectate la reţea şi informarea în avans cu privire la eventualele defecţiuni ale reţelei.

{

Mulţumită Axence nVision® ştim despre probleme înainte ca utilizatorul final să le observe.

——————————

MACIEJ FABIAN – PHOENIX CONTACT

NETWORK

MONITORING OF NETWORK DEVICES

83% dintre întreprinderi dispun de o formă de monitorizare a evenimentelor (24/7).
Sursa: Situaţia operaţiunilor de securitate, Forrester

70% din sarcinile de reţea ale centrelor de date sunt efectuate manual, ceea
ce creşte timpul, costurile şi probabilitatea de erori şi reduce flexibilitatea.
Sursa: Gartner

BENEFICIILE PE CARE LE ADUCE ACEST MODUL:

  • evitarea timpilor morţi (de nefuncţionare) costisitori prin detectarea anomaliilor echipamentelor
  • o mai bună eficienţă a proceselor de afaceri datorită unei informaţii cuprinzătoare despre starea de funcţionare a celor mai importante servicii
  • date mereu actualizate a performanţei serverului

PREZENTARE GENERALĂ A CARACTERISTICILOR CHEIE:

  • scanarea reţelei, detectarea dispozitivelor şi a serviciilor TCP/IP
  • hărţi interactive de reţea, hărţi de utilizator/filială, hărţi inteligente
  • lucrul simultan al mai multor administratori, gestionarea autorizaţiilor, jurnalul consolei cu jurnalul de acces al Administratorului
  • Servicii TCP/IP: timp de răspuns şi corectitudine, statistici ale pachetelor primite/pierdute (PING, SMB, HTTP, POP3, SNMP, IMAP, SQL etc.).
  • Contoare WMI: Sarcina CPU, utilizarea memoriei, utilizarea discului, transferul de reţea etc.
  • Performanţa Windows: schimbarea stării serviciului (pornire, oprire, repornire), intrări în jurnalul de evenimente
  • Contoare SNMP v1 / 2/3 (de exemplu, transfer de reţea, temperatură, umiditate, tensiune de alimentare, nivel de toner şi multe altele)
  • posibilitatea de a aplica contoare de performanţă dispozitivului în conformitate cu şablonul (modelul)
  • Compilator de fişiere MIB
  • suport pentru capcane SNMP
  • routere şi comutatoare: cartografierea porturilor; informaţii despre comutatorul la care este conectat un dispozitiv
  • suport pentru mesajele Syslog
  • alarme eveniment-acţiune
  • alerte (desktop, e-mail, SMS) şi acţiuni corective (pornirea programului, repornirea calculatorului etc.)
  • rapoarte (pentru dispozitiv, sucursală, harta selectată sau întreaga reţea)
  • monitorizarea listei de servicii Windows
  • suport pentru criptarea AES, DES şi 3DES pentru protocolul SNMPv3
{
{

Software-ul Axence nVision® este stabil, uşor de utilizat şi uşor de folosit. După implementare, infrastructura companiei noastre a devenit mai sigură.

——————————

GIRMANTAS BOZA – NORTHWAY BIOTECH

Axence nVision® facilitează găsirea şi diagnosticarea problemelor de funcţionare a reţelei şi a calculatoarelor individuale chiar înainte ca utilizatorii să realizeze că ceva nu este în regulă. Îmi ia doar o clipă să verific dacă reţelele din sucursalele mele funcţionează fără probleme sau dacă un procesor sau memoria unuia dintre calculatoare este sau nu supraîncărcată.

——————————

YMCA, USA

INVENTORY

GESTIONAREA ACTIVELOR IT (ITAM)

Costuri de 359 de miliarde de dolari pentru companiile din întreaga lume din cauza programelor malware provenite de la software-re nelicenţiate.
Sursa: Sondaj global privind software-ul, BSA

19,5 miliarde de dolari reprezintă valoarea comercială a software-ului nelicenţiat în America de Nord şi Europa de Vest.
Sursa: Sondaj global privind software-ul, BSA

BENEFICIILE PE CARE LE ADUCE ACEST MODUL:

  • control deplin asupra tuturor activelor IT într-un singur loc, confort sporit la locul de muncă
  • optimizarea cheltuielilor IT prin indicarea licenţelor inutile (pentru softurile nefolosite) şi a nevoilor reale de hardware
  • o mai mare securitate şi evitarea unor amenzi mari prin identificarea utilizării ilegale a software-ului

PREZENTARE GENERALĂ A CARACTERISTICILOR CHEIE:

  • Managementul activelor IT – managementul tuturor activelor pentru care este responsabil departamentul IT
  • informaţii detaliate şi înregistrări ale activităţilor desfăşurate asupra activelor pe tot parcursul ciclului de viaţă, posibilitatea de a defini statusuri şi câmpuri şi de a genera protocoale
  • atribuirea unui document la mai multe active în acelaşi timp
  • generator de documente bazat pe şabloane
  • numerotarea automată a activelor şi documentelor adăugate în conformitate cu modelul de numerotare definit
  • Software Asset Management – un sistem extins de gestionare a aplicaţiilor şi licenţelor, identificarea utilizării licenţelor
  • facturarea oricărui tip de licenţă, inclusiv modelarea licenţelor cloud
  • facturarea licenţelor în funcţie de utilizator, dispozitiv, număr de serie sau în funcţie de versiunea instalată a aplicaţiei
  • auditul de inventariere a activelor cu posibilitatea de arhivare a acestora
  • revizuirea licenţelor atribuite unui utilizator care operează pe mai multe dispozitive
  • acces de la distanţă la managerul de fişiere cu posibilitatea de a şterge fişierele utilizatorului
  • informaţii despre configuraţia hardware şi intrările de registru, fişierele şi arhivele .zip de pe staţia de lucru
  • gestionarea instalării/dezinstalării de software pe baza managerului de pachete MSI
  • alerte: instalare software, modificări hardware
{
{

Axence nVision® ne ajută în activitatea zilnică de monitorizare şi gestionare a activelor noastre IT.

——————————

IVAN TANEV – BURSA BULGARĂ DE VALORI

Datorită Axence nVision®, realizăm audituri hardware şi software în câteva minute şi primim o listă completă a activelor noastre şi a software-ului instalat. Monitorizăm dispozitivele din reţea şi primim notificări cu privire la orice modificare a stării acestora – şi a software-ului.

——————————

VIKTOR STANEV – DEPOZITARUL CENTRAL AD

USERS

SECURITATEA DATELOR ŞI GESTIONAREA UTILIZATORILOR

42% dintre lucrătorii intervievaţi au întreprins o acţiune periculoasă (au făcut clic pe un link maliţios, au descărcat programe malware sau şi-au expus datele personale sau datele de autentificare).
Sursa: Raportul State of the Phish

83% dintre respondenţi au declarat că organizaţiile lor au experimentat cel puţin un atac de phishing de succes pe bază de e-mail în 2021.
Sursa: Raportul privind securitatea cibernetică

BENEFICIILE PE CARE LE ADUCE ACEST MODUL:

  • îmbunătăţirea nivelului de securitate corporativă: blocarea domeniilor web periculoase împotriva deschiderii accidentale şi a infectării cu malware.
  • o politică de securitate mai eficientă datorită gestionării accesului şi autorizării, precum şi a funcţiilor de monitorizare atribuite anumitor utilizatori, şi nu computerului pe care aceştia lucrează
  • responsabilitate în caz de incidente – rezumat detaliat al activităţii

PREZENTARE GENERALĂ A CARACTERISTICILOR CHEIE:

  • gestionarea completă a utilizatorilor pe baza grupurilor şi a politicilor de securitate
  • atribuirea activităţii, a permisiunilor şi a datelor de acces utilizatorului, indiferent de staţia de lucru pe care acesta lucrează
  • distingerea dispozitivului pe care a fost efectuată o anumită activitate
  • gestionarea regulilor de blocare a aplicaţiilor şi a site-urilor web (creare, grupare, duplicare între grupuri de utilizatori)
  • integrare completă cu Active Directory
  • aplicaţiile utilizate (active şi inactive)
  • site-urile web vizitate (titlurile şi adresele site-urilor web, numărul şi durata vizitelor)
  • audituri de imprimare (imprimantă, utilizator, calculator), costuri de imprimare
  • utilizarea lăţimii de bandă: traficul de reţea generat de utilizator
  • o vizualizare statică la distanţă a desktop-ului utilizatorului
    (fără acces)
  • capturi de ecran (istoricul muncii utilizatorului, ecran cu ecran)
  • monitorizarea mesajelor de e-mail (anteturi) – anti-phishing
  • timpul de lucru detaliat (ora de începere şi de încheiere a activităţii,
    precum şi pauzele)
  • blocarea proceselor de la rulare pe baza locaţiei fişierului .EXE
{

Acest produs este produsul meu de bază pentru tot ceea ce am nevoie pentru afacerea mea şi pentru clienţii mei. Noul Secure Remote Access pentru utilizatorii de la distanţă este un plus şi o caracteristică excelentă pe care am început să o folosesc când a apărut iniţial. Pot aduna jurnale pentru a vedea accesul, actualizările de software şi multe altele. Inventarul merită preţul. Întotdeauna primesc asistenţă excelentă dacă am nevoie vreodată. De fapt, am adăugat acest instrument şi la spitalul în care am fost director IT timp de mai mulţi ani. Personalul meu l-a adorat pentru că a fost foarte uşor de utilizat şi de instalat pe toate staţiile de lucru şi serverele.

——————————

RANDAL PACHECO – PACH SECURE TECHNOLOGY LLC

Cere un demo și convingete singur de beneficiile systemului

HELPDESK

SISTEM DE TICKETING ŞI ASISTENŢĂ LA DISTANŢĂ

54% dintre profesioniştii IT consideră că munca la distanţă va expune compania la mai multe riscuri de securitate.
Sursa: OpenVPN

79% dintre respondenţi au fost de acord cu faptul că, atunci când problemele IT nu sunt raportate, acestea duc întotdeauna la probleme mai mari.
Sursa: Experienţa, Nexthink

BENEFICIILE PE CARE LE ADUCE ACEST MODUL:

  • reducerea costurilor de suport tehnic şi economisirea timpului personalului IT
  • o mai bună comunicare între administratori şi utilizatori (de grup şi individuali)
  • reducerea numărului de timpii morţi costisitori şi creşterea performanţelor angajaţilor
  • distribuirea de la distanţă a fişierelor – inclusiv a software-ului, de asemenea la mai multe staţii de lucru simultan
  • aspect educaţional – crearea unei baze de cunoştinţe pentru angajaţi

PREZENTARE GENERALĂ A CARACTERISTICILOR CHEIE:

  • crearea şi gestionarea tichetelor
  • posibilitatea de a indica o persoană care să accepte tichetul
  • crearea de fluxuri de aprobare a tichetelor pe baza categoriei atribuite tichetului
  • comentarii, capturi de ecran şi ataşamente în tichete
  • gestionarea vizibilităţii tichetelor individuale; definirea regulilor pentru cine le poate vizualiza
  • configurarea câmpurilor personalizate legate de categoria de tichete selectată
  • depozit de software – posibilitatea de a crea o listă de aplicaţii securizate pentru autoinstalare de către utilizator
  • procesarea notificărilor în mod anonim (sprijin în punerea în aplicare a cerinţelor din „Whistleblower Directive”)
  • documente juridice privind protecţia avertizorilor de integritate, inclusiv un model de regulament de raportare internă, prevăzut de directivă
  • automatizări bazate pe ipoteza: condiţie-acţiune
  • planificarea înlocuirilor în atribuirea de tichetelor problema
  • alerte şi vizualizarea tichetelor actualizate în timp real
  • o bază de date de tichete cu un motor de căutare extins
  • o bază de cunoştinţe cu clasificarea articolelor şi posibilitatea de a insera grafice şi videoclipuri YouTube
  • interfaţă web clară şi intuitivă
  • două moduri de vizualizare – luminos şi întunecat
  • comunicator intern (chat) cu posibilitatea de a atribui permisiuni, de a transfera fişiere şi de a crea chat-uri de grup
  • mesaje trimise utilizatorilor/calculatoarelor
  • cu vizualizări de anunţuri disponibile/obligatorii
  • acces de la distanţă la dispozitive cu posibila blocare a mouse-ului/clapelor
  • partajarea fişierelor în ambele sensuri
  • gestionarea proceselor Windows din fereastra de informaţii a dispozitivului
  • sarcini de distribuire a fişierelor şi de lansare a fişierelor (instalare de software la distanţă)
  • procesarea tichetelor din mesajele de e-mail
  • integrarea bazei de date a utilizatorilor cu Active Directory
  • gestionarea conturilor locale de utilizator Windows
  • editarea registrului de la distanţă
{

Asistenţa tehnică şi de instruire care pot fi oferite împreună cu acest software sunt revoluţionare. În orice moment, un utilizator poate solicita ajutor în manipularea oricărei funcţii – şi nu trebuie să planific o vizită personală la un moment dat în viitor sau să încerc să vorbesc cu utilizatorul la telefon despre acţiunile sale. Estimez că numai această funcţie mi-a economisit 44 de ore numai în ultima lună. Nu mai menţionez câte probleme a rezolvat în cadrul departamentului IT şi al întregii organizaţii atunci când am fost plecat în concediu.

——————————

YMCA, USA

DATAGUARD

PROTECŢIA DATELOR ŞI GESTIONAREA INSTRUMENTELOR
DE SECURITATE

Peste 1,000 de fişiere sensibile sunt deschise pentru fiecare angajat în aproape două treimi dintre companii.
Sursa: Raportul privind riscurile legate de date, Varonis

8,68 USD MLN – este costul total mediu al unei încălcări a securităţii datelor într-o organizaţie din Statele Unite.
Sursa: Raportul Cost of a Data Breach Report, IBM

BENEFICIILE PE CARE LE ADUCE ACEST MODUL:

  • creşterea nivelului de securitate a datelor prin protecţia împotriva scurgerilor de informaţii
  • reducerea riscului de pierdere de date strategice prin intermediul dispozitivelor de stocare
    portabile şi al dispozitivelor mobile
  • gestionarea instrumentelor de securitate (anti-virus, firewall) dintr-o singură consolă

PREZENTARE GENERALĂ A CARACTERISTICILOR CHEIE:

  • atribuirea automată a unei politici de monitorizare şi de securitate implicite utilizatorului
  • lista tuturor dispozitivelor conectate la calculatoarele din reţea
  • audit (istoric) al conexiunilor şi operaţiunilor pe dispozitive portabile şi discuri de partajare în reţea
  • auditul operaţiunilor cu fişiere în directoare locale
  • gestionarea drepturilor de acces (salvare, lansare, citire) pentru dispozitive, calculatoare şi utilizatori
  • integrarea cu Windows Defender: gestionarea setărilor software-ului antivirus încorporat cu opţiunea de alertă cu privire la orice probleme detectate şi rezultatele scanării
  • integrarea cu Windows Firewall: activarea şi dezactivarea firewall-ului pentru anumite tipuri de conexiuni, crearea de reguli de trafic, citirea stării firewall-ului pe staţiile de lucru
  • configurare centrală: setarea de reguli pentru întreaga reţea, pentru hărţi de reţea selectate, grupuri şi utilizatori din Active Directory
  • integrarea bazei de date a utilizatorilor şi grupurilor cu Active Directory
  • integrarea cu Windows Bitlocker: citirea stării modulului TPM şi criptarea volumului
  • alerte: dispozitivul a fost conectat/ deconectat, operaţiunea asupra fişierelor de pe un dispozitiv mobil
  • posibilitatea de a şterge suporturile de date inexistente/eliminate (de exemplu, unităţile flash)
  • alarme despre dispozitivele externe conectate (fără atributul „trusted carrier”)
  • auditul operaţiunilor cu fişiere în directoare locale ale utilizatorului
{

Axence nVision® are exact cantitatea potrivită de caracteristici şi funcţionalitate. Instalarea este rapidă şi uşoară, configuraţia de bază şi meniurile urmează o secvenţă logică şi sunt intuitive. Administratorii nVision pot să îl pună în funcţiune şi să colecteze date valoroase într-un timp scurt, chiar înainte de a implementa praguri şi alarme.

——————————

JORGE OLENEWA, PROFESOR DE REŢELE ŞI COMUNICAŢII DE DATE FĂRĂ FIR, GEORGE BROWN COLLEGE

SMART TIME

GESTIONAREA TIMPULUI ŞI STATISTICILE PRIVIND
ACTIVITATEA UTILIZATORILOR

Este nevoie în medie de 23 de minute şi 15 secunde pentru a vă concentra din nou asupra unei sarcini după o distragere a atenţiei.
Sursa: Zippia

În medie, un angajat îşi petrece până la 32% din timp pe reţelele sociale, adică 2.35 ore pe zi.
Sursa: Zippia

BENEFICIILE PE CARE LE ADUCE ACEST MODUL:

  • eliminarea activităţilor ineficiente ale utilizatorilor şi scurtarea timpului de implementare a sarcinilor şi proiectelor cheie
  • o mai bună comunicare cu consiliul de administraţie datorită accesului imediat la datele relevante, fără intermedierea departamentului IT
  • o perspectivă instantanee asupra statisticilor activităţii dumneavoastră în orice perioadă selectată şi o mai mare conştientizare a propriei eficacităţi
  • identificarea celor mai grave distrageri de pe Internet care dăunează productivităţii angajaţilor şi echipelor

PREZENTARE GENERALĂ A CARACTERISTICILOR CHEIE:

  • o perspectivă asupra statisticilor privind activitatea dumneavoastră într-o anumită zi
  • accesul managerului la indicatorii de activitate ai subordonaţilor şi ai echipelor selectate
  • verificarea timpului de lucru petrecut în faţa şi în afara calculatorului
  • o listă a celor mai populare site-uri web şi aplicaţii, cu numărul de minute petrecute pe acestea
  • indicator al timpului dedicat muncii productive, neproductive şi neutre
  • vizualizarea tuturor aplicaţiilor utilizate de utilizator într-o perioadă selectată
  • posibilitatea de a împărţi utilizatorii în orice grup şi de a măsura eficienţa tuturor echipelor
  • adăugarea de excepţii pentru grupuri individuale
  • o listă de contacte ale utilizatorilor cu un motor de căutare încorporat
  • definirea pragului de productivitate şi a limitei de neproductivitate
  • alerte privind depăşirea limitei de neproductivitate sau neatingerea pragului necesar
  • timp privat – posibilitatea de a dezactiva funcţia de analiză a activităţii în SmartTime în timp ce se utilizează un computer al companiei în scopuri private
  • două moduri de vizualizare – luminos şi întunecat
{

Software-ul şi implementarea cuprinzătoare a tuturor modulelor împreună au economisit 25% din timpul angajaţilor IT. De asemenea, s-a înregistrat o îmbunătăţire a securităţii, ca urmare a monitorizării continue, a înregistrării modificărilor şi a blocării surselor potenţiale de scurgeri de date.

——————————

GRZEGORZ BUDZYŃSKI – ŞEF AL DEPARTAMENTULUI IT

ADMINCENTER

CENTRUL DE COMANDĂ ŞI SECURITATE INFORMATICĂ

Organizaţiile au nevoie de 280 de zile pentru a identifica şi limita o încălcare a securităţii datelor.
Sursa: Raportul Cost of a Data Breach Report, IBM

72% dintre organizaţii consideră că SOC (Security Operations Center) este un element cheie în crearea unei strategii de securitate cibernetică.
Sursa: Îmbunătăţirea eficacităţii Centrului de operaţiuni de securitate, Institutul Ponemon

BENEFICIILE PE CARE LE ADUCE ACEST MODUL:

  • răspuns rapid la incidente datorită accesului în direct la toate datele cele mai importante din reţeaua companiei, vizibile într-un singur loc
  • posibilitatea de a crea un număr nelimitat de tablouri de bord personalizate în funcţie de nevoile şi preferinţele dumneavoastră
  • o calitate ridicată a prezentării datelor datorită graficelor interactive, tabelelor şi capacităţii de a afişa informaţiile pe ecrane mari (proiectoare şi ecrane TV), cu posibilitatea de a selecta un mod întunecat sau luminos

PREZENTARE GENERALĂ A CARACTERISTICILOR CHEIE:

  • widget-uri, gestionarea dimensiunii grilelor de widget-uri
  • adăugarea şi gestionarea unui număr nelimitat de tablouri de bord
  • refresh automat a vizualizării
  • afişarea tablourilor de bord în modurile luminos şi întunecat
  • partajarea tablourilor de bord în modul doar pentru citire
  • gestionarea drepturilor administratorilor la funcţionalitatea AdminCenter

PREZENTARE GENERALĂ A CARACTERISTICILOR CHEIE:

  • din modulul Reţea: contoare de performanţă, alarme şi răspunsuri ale serviciilor TCP/IP, ultimele dispozitive din reţea.
  • din modulul Inventar: modificări în configuraţia hardware pentru dispozitivele cu agenţi; modificări în configuraţia aplicaţiilor pentru dispozitivele cu agenţi; alerte pentru activ
  • din modulul „Utilizatori”: statistici de imprimare; statistici de utilizare a aplicaţiilor, activitate web
  • din modulul HelpDesk: gestionarea tichetelor; ultimele 10 tichete cu o metrică SLA încălcată, 10 statistici viitoare ale metricilor SLA; o listă a tichetelor recente nerezolvate; o listă a celor mai vechi tichete nerezolvate.
  • din modulul DataGuard: mediile externe conectate recent; operaţiunile recente cu fişiere
  • din modulul SmartTime: productivitatea grupului; statisticile privind timpul neproductiv
{

AdminCenter este o soluţie şi un avantaj uriaş în susţinerea activităţii administratorului şi posibilitatea de a rula aplicaţii în browser. Metodele utilizate pentru aplicarea prezentărilor de date sunt perfecte pentru posturile de monitorizare. Administratorii pot vedea ce se întâmplă în mediul staţiilor de lucru în timp real, ceea ce face managementul
foarte uşor. Cel mai bun lucru este că personalizarea tablourilor de bord în sistem este foarte intuitivă. În plus, este important să menţionăm avantajele soluţiilor UX. Este vizibil modul în care Axence nVision® evoluează şi se schimbă ca răspuns la nevoile de afaceri.

——————————

ARTUR WICHLIŃSKI – ŞEF AL DEPARTAMENTULUI IT, BANCA COOPERATIVĂ

Cere un demo și convingete singur de beneficiile systemului

STUDIU DE CAZ

Toate datele importante într-un singur loc, cu o interfaţă uşor de gestionat şi uşor de utilizat

Colegiul de Arte Aplicate și Tehnologie George Brown este un colegiu public, pe deplin acreditat, din Toronto (Canada).

IMPLEMENTARE

Network

HelpDesk

August 2018

Users

DataGuard

<100 de staţii de lucru

SmartTime

Inventory

PROVOCĂRI:

  • cerinţa de a avea un software dezvoltat şi actualizat în mod regulat, cu un suport fiabil
  • găsirea unui software care să fie accesibil şi să aibă un UX plăcut, destul de simplu, astfel încât să fie uşor de înţeles de către noii utilizatori din cadrul colegiului
  • necesitatea unei colectări imediate a datelor

BENEFICIILE OBȚINUTE:

  • instalare rapidă şi uşoară
  • procesul de punere în aplicare este rezonabil de simplu şi intuitiv
  • administratorii colectează date valoroase într-un timp scurt, fără o configurare complicată.
  • nVision a rămas uşor şi uşor de utilizat, iar software-ul de gestionare încorporează multe caracteristici şi integrări
  • un sistem de ticketing pentru probleme şi gestionarea activelor

Indiferent de popularitatea cloud-ului, majoritatea organizaţiilor sunt dependente de reţelele lor locale pentru a-şi desfăşura activitatea. Acest lucru este extrem de important, deoarece asigură faptul că administratorii pot colecta informaţii fiabile privind performanţa, defecţiunile sau erorile. De asemenea, este foarte important pentru a se asigura că administratorii pot continua să întreţină şi să actualizeze proactiv reţeaua pentru a sprijini utilizatorii.

Se consideră că este esenţial să aveţi acces la:

jurnalele dispozitivului,

rezumatul activităţii pentru un număr mare de dispozitive,

monitorizarea conexiunilor.

În plus, studenţii de la George Brown învaţă cum se gestionează un centru de operaţiuni de reţea, cum pot ajuta operatorii şi managerii să asigure stabilitatea, rezistenţa şi securitatea în reţelele de întreprindere, cum să împartă responsabilităţile NOC pentru eficienţă şi securitate şi cum să permită accesul managementului la jurnale şi rapoarte.

{

Axence nVision® are exact cantitatea potrivită de caracteristici şi funcţionalitate. Instalarea este rapidă şi uşoară, configuraţia de bază şi meniurile urmează o secvenţă logică şi sunt intuitive. Din experienţa mea în implementarea managementului de reţea, administratorii nVision îl pot pune în funcţiune şi pot colecta date valoroase într-un timp scurt, chiar înainte de a implementa praguri şi alarme. Ca urmare, procesul de implementare a nVision poate fi rezonabil de lin şi instruirea se poate face în mai multe etape, astfel încât să se evite supraîncărcarea personalului NOC.

——————————

JORGE OLENEWA – PROFESOR DE REŢELE ŞI COMUNICAŢII DE DATE FĂRĂ FIR

Rezolvaţi provocările şi cerinţele specifice din industria financiară cu Axence nVison®!

Bulgarian Stock Exchange este o bursă de valori care funcţionează la Sofia, înfiinţată în 1991.

IMPLEMENTARE

Network

HelpDesk

August 2019

Users

DataGuard

30 de staţii de lucru

Inventory

PROVOCĂRI:

  • asigurarea continuităţii activităţii
  • conformitatea cu cerinţele GDPR pentru afaceri
  • protecţia datelor cu caracter personal şi a vieţii private
  • reducerea la minimum a timpului neproductiv al angajaţilor.

BENEFICIILE OBȚINUTE:

  • posibilitatea de a centraliza monitorizarea şi gestionarea
  • probleme raportate care apar în reţea
  • a introdus administrarea la distanţă
  • reducerea timpului neproductiv al angajaţilor.

Industria financiară şi activităţile specifice de asigurări deţinute de companie sunt obligate să îndeplinească cerinţe specifice pentru instrumentele IT. Bursa bulgară de valori trebuie să asigure continuitatea activităţii şi diseminarea datelor de piaţă către public.

Axence nVision® răspunde cerinţelor industriei financiare prin:

organizarea biroului la distanţă,

conformitatea cu GDPR,

monitorizarea reţelei.

Iniţial, factorul decisiv în implementarea pentru Bursa de Valori din Bulgaria a fost modulul DataGuard – în special în ceea ce priveşte conformitatea cu GDPR. În prezent, monitorizarea şi accesul de la distanţă la dispozitivele cu agenţi instalaţi sunt cele mai valoroase şi eficiente în activitatea zilnică.

{

În calitate de companie certificată ISO 27001, avem cerinţe stricte pentru software-ul instalat. Cu Axence nVision®, avem acces complet şi detaliat la lista de software instalat în organizaţie, precum şi la disponibilitatea de a detecta software-ul nelicenţiat. Utilizăm partenerul local şi suportul tehnic Axence – suntem foarte mulţumiţi. Axence nVision® este uşor de instalat, administrat şi întreţinut.

——————————

IVAN TANEV, CIO

Sprijin pentru producătorii produselor biofarmaceutice la nivel mondial

Northway Biotech este o organizaţie lider în domeniul dezvoltării şi producţiei contractuale (CDMO) care sprijină clienţi din întreaga lume, cu sediul în Vilnius, Lituania, UE.

IMPLEMENTARE

Network

HelpDesk

August 2016

Users

DataGuard

1000 de staţii de lucru

Inventory

PROVOCĂRI:

  • gestionarea şi controlul unei reţele IT de mari dimensiuni
  • protecţia eficientă a dispozitivelor de laborator şi a calculatoarelor şi monitorizarea serverelor locale
  • având informaţii în timp real despre staţiile de lucru individuale, precum şi acces de la distanţă la dispozitive
  • software extins pentru asistenţă IT la distanţă

BENEFICIILE OBȚINUTE:

  • creşterea nivelului de securitate a infrastructurii companiei
  • protecţie îmbunătăţită pentru dispozitivele de laborator datorită porturilor de blocare
  • informaţii actuale despre software şi hardware depăşite, identificând zonele în care se pot schimba echipamentele
  • asistenţă la distanţă şi o mai bună gestionare a priorităţilor datorită modulului HelpDesk

Nevoile unei companii care activează în industria biotehnologiei sunt specifice. Personalul său cu o mare experienţă în biochimie, biologie şi inginerie de bioprocesare poate realiza proiecte în orice etapă, de la construcţia de linii celulare şi dezvoltarea de procese până la producţia cGMP de produse biofarmaceutice.

Factorii de decizie pentru implementarea Axence nVision® de către NORTHWAY Biotech au fost:

capacitatea de a obţine informaţii din reţea şi de a controla dispozitivele,

capacitatea de a bloca porturi şi dispozitive,

funcţionalităţile modulului HelpDesk (de asemenea, pentru a controla priorităţile şi listele de sarcini în cadrul departamentului IT),

posibilitatea de a efectua un audit atunci când este necesar.

Specialiştii IT de la NORTHWAY Biotech observă, de asemenea, beneficiile aduse de schimbarea rapidă şi uşoară a drepturilor de utilizator. Datorită software-ului nVision, reţeaua companiei beneficiază de o protecţie fiabilă în acest domeniu. Cel mai important, compania este informată cu privire la software-ul şi hardware-ul învechit.

{

Software-ul Axence nVision® este stabil, uşor de utilizat şi uşor de folosit. După implementare, infrastructura companiei noastre a devenit mai sigură.

——————————

GIRMANTAS BOZA – IT ENGINEER

Simplificaţi procesul de actualizare hardware cu Axence nVision®

Compania de asigurări EUROINS are birouri în peste 87 de oraşe şi lucrează cu peste 1 500 de intermediari.

IMPLEMENTARE

Network

HelpDesk

Aprilie 2019

Users

DataGuard

500+ de staţii de lucru

Inventory

PROVOCĂRI:

  • îmbunătăţirea procesului de actualizare a hardware-ului
  • menţinerea sistemului de operare la zi
  • furnizarea de asistenţă la distanţă rapidă şi eficientă
  • asigurarea unei protecţii suficiente a datelor sensibile într-o societate de asigurări

BENEFICIILE OBȚINUTE:

  • urmărirea versiunilor şi raţionalizarea actualizărilor hardware
  • monitorizarea uşoară a aplicaţiilor şi serviciilor personalizate realizate pentru companie
  • funcţionalitatea de acces la distanţă economiseşte săptămânal o mare parte din orele de lucru ale angajaţilor
  • operaţiunile rapide cu tichete aduc satisfacţie clienţilor
  • conformitatea GDPR

Axence nVision® rezolvă provocările care sunt tipice în industria asigurărilor. Vă ajută să respectaţi cerinţele GDPR prin monitorizarea uşoară a fişierelor care conţin date private – ore de acces, modificări etc.

Modulul HelpDesk este predominant în EUROINS. Principalul beneficiu este conexiunea la distanţă VNC încorporată,
fără a fi necesară introducerea unui IP şi a unui nume de utilizator. Utilizând această funcţionalitate pentru accesul de la distanţă la staţiile de lucru ale utilizatorilor finali, angajaţii economisesc multe ore săptămânal.

Beneficiile gestionării utilizatorilor sunt, de asemenea, semnificative, în special următoarele caracteristici:

pentru fiecare utilizator în parte se poate crea un profil diferit cu drepturi diferite,

utilizarea hardware-ului poate fi restricţionată pentru fiecare utilizator,

fiecare computer poate fi accesat de la distanţă cu acordul utilizatorului.

{

Motivul pentru care a fost implementat Axence nVision® a fost faptul că este uşor de implementat şi de gestionat, mai ales datorită consolei de administrare all-in-one care colectează şi relaţionează informaţiile între module. Am apelat de mai multe ori la suportul tehnic Axence şi au răspuns foarte rapid.

——————————

DIANA TODOROVA, CIO